bakisbada

Gårdagen började dåligt med ett getingstick och mössa i toaletten men när jag mötte upp Tina och Yvonne kunde jag glömma de tråkiga sakerna. Vi satt först på Plock och tog en varsin drink och sen gick vi till Williams. Det var meningen att vi bara skulle "ta en öl" och åka hem tidigt eftersom de skulle jobba och jag skulle till mormor och morfar dagen efter. Både Tina och Yvonne var duktiga och gjorde det men jag hade inte druckit upp så jag tänkte att jag skulle stanna i några minuter till.. Blev lämnad med människor från Almunge och några från klassen och råkade ta sista bussen hem. Det var faktiskt jätteroligt även om jag inte kände så många av dem. Det visade sig att de alla var jättetrevliga så vi gick tillsammans mot bussen med några spypauser från vissa. Tre timmar efter att jag somnat var det dags att vakna igen. Mitt enda mål med dagen var att bada. Eftersom de byggde om bryggan fick vi åka hem till en präst och där jag badade medan mamma och mormor kollade på. Det var så himla skönt efter en natts drickande och nu är första doppet avklarat!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0