Fiskmås

 
Det bästa som finns är att blogga när man har druckit och nu har jag ju råkat avslöja min blogg inför alla så jag kan lika gärna gå all in och vara jättepinsam. Skulle ha en lugn utgång med Tina men på vårat sista stopp (Williams. Interpool och Terassen körde vi) träffade vi trevliga säljare vars företag hade lagt ner så de berättade allt. Vilka som hade legat med varandra, hur några betedde sig efter lite för mycket alkohol osv. Borde ha blivit obekväm bland dessa människor men jag hade faktiskt riktigt kul så när klockan var tolv och vi skulle hem bad de mig stanna ett tag till. Är inte alls förvånad att jag tog sista bussen hem. Fick förresten en ny kompis även där, en kille som kände igen mig från bussresan mot stan. Älskar människor. 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0