sommarförhoppningar

Här är en skitvikig lista på vad jag ska göra i sommar själv eller inte (med något, det är därför jag skriver ner det. Om någon är intresserad är det bara att höra av sig, kan umgås med vem fan som helst när det gäller denna lilla lista!)
 
Allsång på Skansen. Program 1-5. 1, 3, och 5 är viktigast! (3 är superviktigast)
Gröna lund. Är skittråkig att umgås med på nöjesfält men The Script ska dit <3 <3
Kryssning. Hahhaha. Skoja (inte). Vill åka på en festkryssning (helst med mina kryssningskompisar) 
Weekendresa. Okej jag är inte skitrik men det vill jag ändå. (har råd) Helst London!
Göteborg. Hahaha varför vill jag ens dit, vad kan man ens göra där? Låter kul iallafall.
Rida. På en häst. Helst islandshäst. Gullepolle hhihhoiho. Klappklapp. Gnägg. 
Birger jarl. Om ni är tråkiga och inte vill göra något av det andra vill jag dit.
Utlandssemster. Med my beloved exklasskompis. You know who you are. 
 
Sen få ni gärna göra andra småsaker med mig. Alla mina töntkompisar har ju jobb, pojkvänner, festivalet och sånt planerat så jag är ensam större delen av sommaren. Fast jag vill ju göra det på listan med dem. Svårt det där.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0