A little bit of Tina's what I see

Igår tog jag, Amanda och Yvonne bilen till Tina med våra nya ansikten och slängde in henne i framsätet med ballonger och en fin hatt. Williams blev vårat slutstopp och där väntade Jasmine och Matilda med shotkanna och annat skoj. Det var en jätterolig kväll och jag hoppas att Tina tyckte detsamma! När alla andra hade åkt hem planerade jag att ta två-bussen men jag hade glömt bort att det var torsdag så tillsammans med några stockholmare gick jag och Amanda till stora torget för att ta taxi hem. Fyra timmar senare vaknade jag och var redo för svenskalektion och etikprov! Herregud.
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för en fantastisk fin kväll!!

Svar: Detsamma, vi ses om två veckor för en catch up om Kina!!
Frida

2013-03-15 @ 16:31:28



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0