blondin 1 och 2

 
Detta är jag och min korkade kompis som väntade i två timmar på mig för att vi skulle luncha, sen var hon med på min musikteori för att gymma med mig. Först och främst hade vi problem med att komma på vad Parksnäckan hette. Snäckan? Snäckparken? Snäckängen? Efter gymmet pratade vi om pungsparkar och barnfödelse/mensvärk och att de enda som vet vad som gör ondast är hermafrodit men att det bara är djur som är det. Sen började vi fundera på hur sniglar, maskar, flugor och myggor föder barn. Vart ifrån kommer ungen? Föds den med skal på? Hur fan går det till?!?!!? Så vi youtubade lite men efter ett tag kom vi på att det inte ens är däggdjur, hahahahaha. När vi sen skulle hem pratade vi om idrottlärare och började prata om han som alltid körde traktor och som alla var rädda för på Gåvsta. Men vad hette han egentligen? Något på B.. Börje? Bengan? Benkan? Benke? Becke!! Det var våra superblonda moments idag.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0