boybands

 
Börjar se ett mönster på vad för slags musik jag lyssnat på under min livstid. Lyssnar självklart på annat men dessa fem har under olika perioder varit mina favoriter. Deras musik är inte ens i närheten av lika men antar att det är andra saker jag går på. Bara för att jag är världens ytlligaste människa har jag såklart haft en favorit i varje band. Mark, Joel, Harry, Tom och Louis. You know I love you. Ändrade mig dock från Danny i McFly och till Bill ibland i Tokio hotel. Kanske ska ringa alla de fem snyggaste och göra ett eget pojkband? Ja, det ska jag nog. Kommer bli succé! En bög, två tvillingar som inte är släkt, en trummis och en skitsexig. Mark, Joel och Louis får vara sångare och resten spela något kul. Hade även en liten Panic! At the disco period, ungefär direkt efter McFly. Kärade ner mig i lilla söta Ryan Ross då ett tag. 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0