Jag har väntat så länge på just den här dan

Efter skolan igår tog jag, Bea, Sara och Ronja bilen till Stockholm där Markus hade fest! Det var samma grabbar som i höstas hos Bea men nu var även Axel och Karolina med. Jag hade iallafall jättekul trots att min kamera gick sönder, jag åt inget middag, när jag valde låtar eller började dansa gick folk därifrån oftast (hahahaha), jag fick inte plats med bh under skjortan och killarna ville kolla på snygga tjejer istället för Tarzan så vi kollade på världens sämsta film och jag somnade flera gånger. Tidigt imorse var det bara vi fyra plus Markus kvar så vi gick och la oss och började städa fem timmar senare. Hade somsagt sjukt roligt och förhoppningsvis träffar jag Estocolmograbbarna snart igen, tjoho!
 
Lägger upp bilder som jag fick låna av Markus aka kamerakillen nummer ett! Inte så charmiga kanske men jaja.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0