You're safe in my heart

     Bra saker idag: 
  1.  Kunde typ gitarrläxan och gitarrläraren var strängare än vanligt så jag kanske skärper mig.
  2.  Var så jävla bra på sången och sjöng så sjukt höga toner att jag ska sjunga en ABBA-låt nu.
  3.  Hittade pengar i jackfickan så jag kunde köpa mig något gott efter en äcklig lunch.
  4. Kom på att jag bara går i skolan fyra timmar på tisdagar. Fett skönt ju.
     Dåliga saker idag: 
  1.  Fick 10 poäng från godkänt på naturkunskapsprovet när jag var övertygad att jag äntligen skulle få G.
  2.  Glömde bestick på lunchen så jag fick gå tillbaka och hämta hela långa vägen.
  3.  Tina visade en bild på en "white tale" så jag tappade gaffeln och grät lite.
  4. Fick ett prov på musikteorin men så var det bara på skoj (ha ha ha kul Göran.
  5. Hundrackarn är hät så jag kunde inte gymma med Tina och Yvonne efter skolan.
  6. Träffar knappt Amanda på tisdagar så jag har glömt berätta så mycket för henne!
 
Konsigt att det var mer dåliga än bra saker. Tycker faktiskt att dagen varit bra trots allt detta!
 
7. Har en hjärttumör för att jag älskar One direction så mycket.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0