dreams are coming true

Som jag berättade förut var jag och Tina ute i onsdags. Dagen efter åt vi lite gifflar som vi fick i idolkön och Tina berättade att det fanns en tävling då första priset var biljetter till idolfinalen. Vi tog en bild när jag var trött och ful i hennes Rihanna-tröja och farmors röda byxor med gifflar instoppade vid midjan. Några dagar senare skrev Pågen att vi vunnit ett par hörlurar. Tack och bock sa vi medan vi fortsatte leva våra liv. När jag sen satt helt vanligt i biblioteket ringde Tina. Trodde hon ville äta lunch men allt jag hörde var "VI VANN!!!!!!!" så vi satt och skrek i telefon ett tag och när vi lagt på visste jag inte vad jag skulle ta mig till. Skrattade och grät samtidigt så jag klarade inte av att vara kvar i skolan och åkte hem istället. Den 6 December åker vi alltså till Stockholm och ser idol i Globen. Helt sjukt. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0