stay away from alcohol

Blir inte så mycket bloggning eftersom jag har en vecka kvar av skolan och mycket att göra. Insåg idag hur mycket jag kommer sakna Boland och att jag antagligen kommer åka dit varje dag ändå. Idag är det fredag vilket betyder idol. Har inte varit ute en enda helg i oktober så jag och Tina gav oss ut på äventyr i onsdags. Vi började på Williams där alla var gamla och tråkiga. Vi testade med det gamla "sexig med grädde"-tricket men det funkade inte så vi gick vidare till Interpool. Beställde varsin cider men bartendern hörde fel och gav oss appletini. Det funkade det med. Några snubbar ville att vi skulle spela shuffleboard med dem så vi ställde upp men jag blev bara mer och mer hårdhänt efter varje klunk så vi förlorade. Fick min önskade cider av dem trots det. När Interpool stängde följde vi med grabbarna till Bulitt. Kände mig så jävla cool eftersom det är 23-årsgräns egentligen. De fortsatte bjuda oss på drinkar men efter några för många gick vi in på toalatten och hällde ut allt. Förlåt om ni läser det här men jag är inte mästare på att dricka och ville inte spy. Eller bli mördad. Sov över hos Tina och åt en fin frukost på Max dagen efter. Har aldrig mått så dåligt men ändå så bra.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0