You're so London

Har vandrat runt på marknaden de två dagarna den här veckan har erbjudit än så länge. Igår var jag först i skolan med Tina och räknade matte. När vi satt i klassrummet ställde sig en kille i dörröppningen och ville ha en fistbump. Vi skrattade lite och han stängde dörren. Några timmar senare var vi redo för marknad men behövde kissa först. Det första jag ser när jag öppnar dörren efter mitt toalettbesök var den killens snytnäve. Han fick sin fistbump och alla var glada. Köpte endast en godisrem men var glad ändå. Min morgon idag började så jävla dåligt (följ mig på twitter om ni gillar att höra mig klaga) men när Amanda frivilligt åkte till skolan för att luncha med den bättre. När vi ätit klart mötte vi upp Denise och gick på marknaden igen. Idag köpte jag däremot lite småsaker (följ mig på instagram för halvroliga bilder) och dagen blev genast mycket bättre. Allt jag köpte var faktiskt sjukt coola grejer. Om man bortser från mobilskalt som kunde varit en 12-årings. Blev tvingad att köpa tröjan nedan, ville ha en svart men egentligen ville jag ha en röd och alla tjatade så det blev en röd. Tog inte en enda bild på marknaden men det var mysigt som det alltid är på marknad. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0