Blue mountain state

 
Förra veckan skaffade min familj Netflix. Var överlycklig tills jag insåg att ingen av serierna jag ville kolla på fanns. Så jag började kolla på en ny serie, blue mountain state. I början kollade jag bara för att jag skulle bli trött och somna. Egentligen tyckte jag inte om serien speciellt mycket men den funkade liksom. Under andra säsongen hände det att jag skrattade åt skämten och erkände att huvudpersonen inte bara var lite snygg utan skitsnygg. Den senaste tiden har jag även kollat olika tider på dygnet, för att jag ville se vad som hände. Det handlar om grabbar som ligger runt och dricker i princip. Om man kollar på serien för att man vill se fotbollsmatcher råder jag er att inte göra det, det bär bara i sista avsnittet i tredje säsongen man faktiskt får se en match. Ibland är det en jättekonstig serie men jag grät två gånger under dessa tre säsonger så den är godkänd. Har nedan är tre av mina favoritkaraktärer (plus Sammy såklart). 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0