Gråter Bara I Regnet

"Fan Frida du bloggar aldrig längre vad har du för dig egentligen jag måste veta nu älskar att läsa om ditt liv det är så jävla intressant" asså ja okej chilla lite jag är så jävla upptagen och har inte tid med fans. I söndags röstade jag för första gången. Det var kul. Cyklade till fel kyrka och lät ödet avgöra. Det blev något i stil med FISK, POSK och miljöpartiet. Har ingen jävla aning om vem som vann tillslut. Har gått i skolan hela veckan men där har jag mest fikat. Vill inte ens veta hur mycket pengar jag spenderat på det den här veckan. Igår blev jag sjuk och idag cyklade jag till skolan i spöregn. Var blöt och lerig hela dagen och ingen har köpt glass till mig. Annars är livet så helvetes jävla bra att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Bortsett från mina två prov imorn. Att gå ett fjärde år är ungefär som att gå i skolan i Maj sista året. Bara stressigt och förjävligt. Minus alla klädproblem. Kan gå hur jag vill nu, lammen bryr sig inte.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0