just the though of your lips makes me crazy

Igår var det dags för den årliga kulturnatten! Jag och Tina träffades runt lunch och började spatsera på Uppsalas gator. Vi gick mest runt, runt, runt men stannade ibland för att kolla på uppträdanden. Klockan fyra stod vi med en varsin slush och lyssnade på musik på Fyristorg och därifrån gick vi direkt till Williams för att ladda mobilen. De hade inte öppnat men vi är så jävla coola så vi fick sitta där ändå. Efter att vi ätit världens snabbaste middag på Tacobar mötte vi upp Amanda vid UKK och lyssnade på Ulrik Munther. Kan fortfarande inte förstå det. Vi satt på barstolar så större delen av konserten kunde jag stå och hoppa istället. Han spelade bara 45 minuter men gav oss tre extralåtar för att vi är bäst. Var i extas efter konserten och var tvungen att berätta för alla att jag sett Ulrik live. Tina fick gå och skämmas för att jag ville skrika men det kändes opassande så det lät som att jag var en stönande uggla istället, hahaha! Kvällen avslutades i vanlig ordning på Williams. Nästan alla mina favoritpersoner var där och ett tag var jag lyckligast på jorden. Träffade Frida ute för första gången dessutom, så himla kul! Amanda och Alex åkte hem lite tidigare men jag och Tina fick annat sällskap och den här gången behövde inte Tina gråta när vi gick därifrån. Har mått så himla dåligt hela dagen men det får man ta.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0