So baby if you say you want me to drive to kfc

Alltså varför är livet så himla bra för? Det är fredag den trettonde men jag mår så jävla bra! I måndags bokade jag och Tina äntligen flybiljetter, så under jul kommer vi besöka systrarna Dahlbom i München! I tisdags smet jag och Amanda in på en skolföreställning av Omvägar, en lärare stod utanför med biljetter som vi fick och sen fick vi flytta längst fram! Det var en superbra föreställning och de var så himla duktiga! Dagen efter såg jag Känn ingen sorg för andra gången och hade en mysig onsdagskväll. Det blev ännu mer bio igår, då med Denise och vi såg This is us igen fast i 3D!! Hade rysningar genom nästan hela filmen. Idag fyller älskade Niall 20 år och jag firar det med att bara ta det lungt. Det som gör veckan ännu bättre är att jag äntligen förstår ekvationer! Trodde aldrig den här dagen skulle komma. Jag är lycklig.
 

Kommentarer
Postat av: Denise

I love chicken

Svar: Haha!
Frida

2013-09-16 @ 11:32:23
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0