vi ses i dimman

"Shit Frida vad gjorde du igår asså vi vet vad du gjorde i fredags men inte på lördagen snälla berätta!!" Jaja okej herregud kan väl skriva lite om det. Åkte gratis buss till Östhammar med Amanda där vi köpte mat på Sibylla. Jag satt i Alex kök och åt både min och Amandas mat medan de fixade sig. Några timmar senare var vi på Torrön hemma hos familjen Larm där det var kräftskiva. Amanda vann priset för minst mes, nästan ingen kille åt kräftor och jag åt bröd. Jag fick sitta bredvid räkor och kräftor som hamnade lite överallt på mig. Ganska okul. Eftersom jag och Amanda hjälpte till och städa undan fick vi en varsin bodare av Jonas i boden. Vet inte vad det var men det är möjligt att vi drack handsprit. Sedan begav vi oss till klubben aka Jonas stuga. Det var ett litet rum med en soffa och strippstång plus en jävla massa dimma så man såg ingenting. Stången ramlade på mig när någon gav mig en lapdance. När vi sen tillslut äntligen kom ut därifrån satte vi oss vid elden och sjöng. Vi hade en mobil istället för gitarr men det är väl så man gör nu för tiden. 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0