påskhelgen

Har spenderat i princip hela den här veckan i Yvonnes och Tinas lägenhetshotell men i fredags begav jag mig tillsammans med storebror ut till Öregrund och Gräsö för att fira lite påsk. Vi kollade på pappas nya lägenhet och hängde vid hamnen och åt god mat. Igår tog jag bussen till samma riktnig men hoppade av tidigare. Där hämnade Denise upp mig med bil och körde hem till henne. Hon fixade mina naglar (hade bara en fin nagel så det var nödvändigt) och sen åt vi Pizza i Alunda. På kvällen kollade vi äntligen på sista HP-filmen! Har ju kollat på Twilight hela veckan men valde trollkarl före vampyr då. Helt sjukt att vi har hållit oss borta i nästan tre år utan att veta slutet. Känner mig fulländad nu.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0