2014

"Jag är öppen för allt som 2014 har att erbjuda. Backstreet boys och One direction live och 20 år kan ju inte slå fel. Jag är redo." Så avslutade jag min årsresumé 2013 och jag hade rätt. Backstreet boys och One direction live och att fylla 20 slog inte fel. Men det var också i princip det enda som inte slog fel. Vi kan börja med politiken och det faktum att vi har rasister i riksdagen. Blir så jävla arg varje gång jag tänker på SD:s framgång och hur folk kan vara så jävla korkade. Kan folk inte bara sluta tänka på sig själva och öppna ögonen någon jävla gång. Privat har det också varit skit. Både i våras och i höstas mådde jag så jävla dåligt och jag vet fortfarande inte varför. Kan inte förklara hur det var nu när jag mår bra men jag hoppas att varken jag eller någon annan ska behöva känna så. Kände mig så himla svag och hade ingen livslust alls. Grät för minsta lilla och satt hemma hela dagarna. Andra skitsaker som hänt att jag älskade lilla Fia dog, att jag fortfarande jobbar som timvikarie och att jag inte kommit in på någon utbildning eller fått något jobb jag sökt. Vill verkligen inte vara kvar på samma ställe som nu om ett år. Självklart har det hänt bra saker också. Jag har världens finaste vänner och familj som börjat plugga, flyttat hemifrån, bytt jobb och lyckats med en hel del. Tillsammans har vi hittat på så roliga grejer och jag vet inte hur jag hade klarat mig utan dem. Jag har inga nyårslöften för nåsta år eftersom man ändå aldrig håller dem. Däremot har jag ett mål: jag ska förändra världen. Det var allt gott nytt år hejdå.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0