the end of an era

Igår hade vi vår sista kväll på Williams. De byter ju ägare efter nyår och vi känner inte riktigt att det finns någon anledning att gå dit då. Det är verkligen sjukt hur mycket som hänt där under våra ungdomsår. Från första gången jag klev in genom dörrarna för att säga att jag skulle åka hem men det slutade med att jag kastade mat på McDonalds. Vi har blivit kallad "favorittjejerna", skrikit åt bartendern när vår låt inte spelades, stulit en keps, använt personaltoaletten, kastat glas, fått gratis klubbor, åkt hem i firmabilen, klättrat på toaletten, sprungit ett varv runt huset, druckit en hel shotkanna själv, suttit inlindade i deras filtar, målat en tavla och mycket mer. Just igår fick vi plats med de två åren på bara några timmar och jag spydde för första gången i mitt liv av alkohol. Perfekt avslut och farväl av Nya Williams pub.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0