vår bästa tid är nu

Glad första december på er allihopa! Från och med igår är det officiellt okej att julpynta och lyssna på julmusik. Själv träffade jag kusinerna och syskonen och fikade lite. Det var som vanligt hur trevligt som helst och efteråt gick vi tillsammans till Botaniska för att kolla på fyrverkerierna. Alltså varför i hela friden har jag inte gjort det förut?? Det var kalasfint ju. Tog sen en promenad hela vägen hem och medan jag väntade på mamma tog jag fram julpyntet och lagade mat. Världens bästa dotter indeed. Imorse åkte jag till Rusta så tidigt som möjligt för att köpa en adventskalender. Hade spanat in en med fem grabbar aka 1D på och av någon anledning kunde man köpa två för 15 så det gjorde jag såklart. Såfort jag kom hem kollade jag på julkalendern som kommer få en ärlig chans av mig trots att jag är tveksam. De senaste tre/fyra åren har den liksom varit skitbra och jag hoppas att den blir mer julig snart. Sam är söt iallafall.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0