Conceal, don't feel, don't let them know

Har träffat några av mina kompanjoner alla dagar denna vecka men idag skrev jag upp mig på jobb. Satt i fem timmar och väntade innan jag bestämde mig för att de inte skulle ringa. Har bara varit hemma hela dagen men mykcet bra har hänt! Dels fick jag äntligen The fault in our stars på engelska! Läste ju den svenska för någon vecka sen och ville bara ha mer och mer. Trodde att jag inte kunde känna så för något igen men sen hände det. Jag såg Frozen. HELVETE vilken bra film! Skrattade så jag grät. Lyssnar på Let it go nu och får inte nog. Om jag ändå bara kunde känna såhär för en människa någon gång, haha! Påtal om inget ska jag ikväll försöka hinna med både Grammisgalan och Brittawards.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0