det här var min tisdag

Låg och läste halva morgonen i väntan på jobb. När jag läst klart halva boken och klockan var närmare elva ringer det. Skulle alltså gå från en skitbra bok till jobb. Jahapp. Skyndade mig så gott det gick och någon timme senare var jag på förskolan. Under morgonen fick jag även reda på att det var marknad, vilket jag helt hade glömt bort. Ingen kunde gå med mig så efter en lång arbetsdag utan lunch, när jag varit ute i kylan i flera timmar och inte kollar mig i spegeln på hela dagen åkte jag ner dit själv. Försökte synas så lite som möjligt men när jag vandrar runt på torget ser jag ett par killar som säljer något. De berättar att det är choklad från Amerika och lovar att det ska vara gott. Hade 15 kronor i fickan så jag köpte en. Mest för att killarna var snygga men även för att jag gillar choklad. Innan jag gick till bussen blev jag stannad av ännu en snygg kille. Han ville ge mig en värdecheck på el men tog tillbaka den när jag sa att jag bodde med mamma. När jag sen satt på bussen och satt i mina hörlurar sätter sig en snygg kille bredvid mig. Jag vågade inte starta musik eftersom det tar sån tid och min musiksmak är inte ascool. Så istället försökte jag snegla på hans twitter men såg absolut ingenting. Berättar detta eftersom jag kände mig så himla ful och äcklig men ändå stöter jag på (alltså jag flirtade inte på dem, men typ träffade fast ah ni fattar) flera snygga killar under samma timme. När jag kom hem såg jag att jag inte var så ful som jag trodde. Så det var ju bra. Här nedan kan ni se hur jag ser ut när jag inte är så ful som jag tror och vad för slags choklad det var. Den var förresten inte alls lika god som jag förväntade mig men ni är förlåtna, även om jag inte tänker äta upp den. Jaha det var en intressant dag va nej inte direkt. Pinsamt om ni läste allt. Mm. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0