hårda ord från små barn

Har endast jobbat med överklassbarn den här veckan. För att försöka passa in har jag haft på mig secondhandkläder. Det visar hur exlusiva kläder jag har. I onsdags fick jag höra av en unge att jag och en annan unge var fula. Sa åt henne att man inte fick säga så (speciellt till den andra ungen, jag kommer fortfarande ihåg saker jag fick höra i den åldern som jag tog åt mig av) och sen var det inte mycket mer med det. Förutom att jag inte får komma på hennes kalas. Idag jobbade jag på ett annat ställe. Det första jag får höra är att det såg ut som att jag hade bajs i håret och om jag hade sprayat det. Samma unge frågade även om jag hade vattkoppor (min concealer är slut så ah) men sen brydde jag mig inte mer om det. Lite senare frågar hon varför jag har så stor näsa. Jag hade inget bra svar så hon säger att jag har det flera gånger, sen säger hon även att jag har stor mage. Kände mig som ett dagisbarn igen, när jag fick höra ungefär exakt samma sak fast av en nästa 20 år yngre unge. Påtal om det var det en kille som betedde sig exakt som en kille som etade mig när jag gick på dagis och hette samma sak. Trots allt detta är jag jättenöjd med båda förskolorna och har träffat så himla fina och snälla barn (och personal såklart). Har dessutom druckit riktig kaffe två gånger den här veckan. 
 

Här försöker jag visa typ "words can't bring me down peace yolo swag" eller nåt. 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0