Harry och Måns

Om man bortser från att jag somnade klockan nio i fredags har jag haft en jättebra helg! Åkte till Denise igår eftermiddag. Vi handlade på godislunden och gottade oss till melodifestivalen som förövrigt var sämst. Efter det kollade vi på första delen av sista Harry Potter. Den såg man ju för flera år sen minsann. Jajamen. Hehehe. Tidigt imorse åkte jag till Gränby. Köpte en macka hos Amanda i väntan på Tina och Måns. Innan Herr Zelmerlöw intog svenen blev jag intervjuad och grejer (kanske länkar här senare men vägrar kolla på det). När han sjungit klart hämtade vi upp Yvonne på jobbet sen spelade vi tjejsnack. Från att inte ha träffat någon på en vecka till att träffa nästan alla på en dag. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0