Jag vill vara jag som jag var när jag log

Igår begav jag mig till Tina för mellomys med henne och Yvonne! Innan körde jag och Tina runt hela stan och kom hem fem minuter innan det började. De andra drack vin och klagade på låtarna medan jag var taggad och röstade på melodi nummer 6. Var så säker att Anton skulle vidare så han behövde inte min röst kände jag. Blev ändå nöjd med resultatet! När det var slut åkte jag och Yvonne ner på stan. Vi gjorde ett försök till att dricka öl men det var ingen rolig ute så istället tog vi bussen till mig och spelade in flera musikvideos som ingen någonsin kommer få se och pratade om våra förhållanden med alla i One direction. Det är ju jobbigt mellan Yvonne och Niall nu med Harry och allt.. Vaknade i en annan säng när hon skulle jobba och när hon åkt somnade jag om. Till klockan fyra. Satt i pyjamas resten av dagen tills det ringde på dörren. Sa till Klas att jag inte var hemma men där stod Tina och Yvonne så de fick komma in. Det kändes som en film när personen blivit dumpad och kompisarna kommer och styr upp saker. Fem minuter senare hade liksom jag riktiga kläder på mig. Vi spelade kort och hade det jättekul (fick inte ligga i min egna säng, skitsnack om 1D, klagomål på allt annat) tills Klas ville sova. Älskar spontana kvällar även om jag missade en hel del grejer på tv. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0