onsdag och torsdag

Har haft sånt himla flyt i mitt oflyt idag. Busschauffören ville att jag skulle ringa och klaga för att han var sen (deras tider är heöt omöjliga, tro mig jag har hört) men jag hade bara gått ut och tagit första bästa buss så jag var glad. På en kvart tog jag mig till jobbet (de ringde en minut i nio och ville att jag skulle vara där prick) och det var med bussbyte och allt. Träffade supertrevlig personal och gulliga barn. Skulle bara jobba tre timmar så när jag var helt ensam tio i tolv insåg jag att jag var på fel avdelning. Det blev jättekonstigt men jag slutade ett istället och jag hoppas det löste sig på den andra avdelningen och resten av dagen. Var på stan och ville handla för 100 kronor men hade bara 99. Hittade en krona i plånboken så det löste sig. Så himla fattigt. Kom hem tidigt och färgade håret och står i duschen när Tina ringer och vill träffas. Dock skulle jag laga mat och äta hemma först men snart ska jag dit! Bra men ändå rätt så konstig dag.
 
Alltså förlåååt det inlägget skulle publiceras innan jag åkte till Tina igår. Hon hämtade somsagt upp mig och vi hade lite onsdagsmys. Det var tydligen en bra idé att dricka energidricka och prata med hennes kollega i telefon sent på kvällen. Jag var tvungen att vakna klockan sju ifall jobbet skulle ringa. Kvart över åtta när vi inte gått upp än ringder dem och vill att jag ska till mitt favoritställe! Var så himla glad men skitstressad eftersom det är gångavstånd från mig men jag var på andra sidan stan. Personalen kände iallafall igen mig och det var några nya barn. Vissa behandlade mig som om jag alltid varit där och andra fick man försöka vinna deras förtroende igen. Det var pannkakor till lunch och i fikarummet fanns det tårta. Hade inget att klaga på. Det var verkligen en toppendag! Här är en söt bild som ursäkt till er. Förlåt och varsågod. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0