vecka 9 2014

Måndag: Åkte till Tina och vi tog en spontan långpromenad till Max där vi drack kaffe och blev omtyckta. Chefen presenterade mig för praktikanten som är typ 12. Det var blåsigt och vi hittade en hammock. Den var kul. Ska bjuda dit min framtida pojkvän dit på picknik eller nåt. Kanske praktikanten om jag har tur (herregud skojade jättemycket)
 
Tisdag: Hade pojkbandsfest men ingen kom (fick två sms med folk som skulle komma men de bangade, sry guys det blir ingen mer fest (om du inte är 12 och jobbar på max (skoja))) så Amanda kom över och vi catchade up lite innan vi åkte ner på stan för att luncha och spendera hennes pengar. Hon köpte fina byxor och jag som fick lön idag var avundsjuk. 
 
Onsdag: Mamma bjöd över Yvonne på lunch/middag för att prata tyska så jag satt där och lyssnade men kunde inte svara. Hatar att förstå men inte kunna prata. Förutom att äta dansade vi till coola låtar, pratade om Harry Styles och kollade på Biggest loser för att må bra och känna oss smala. Sen åt vi två kakor bara för att vi kan. (inte mamma asså)
 
Torsdag: skulle jobbat men de ringde aldrig upp mig. Twittrade bara roliga saker så in och följ mig. Har blandannat jämfört jobbet med en jobbig kille man inte vill ska höra av sig men så gör han det så man ba ok sen svarar han inte och man bir bara klängig och ledsen och vill inget annat än att han ska svara sen efter några minuter bestämmer man sig för att man är självständig och stark. Behöver ingen man för att vara lycklig (behöver dock ett jobb för att kunna försörja mig så ah). Det jag ville säga var följ mig på twitter men döm mig inte efter det jag skriver. 94Frida heter jag där.
 
Fredag: Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest. Tror jag. (inte synsk)

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0