Caught in the fire

Började dagen i skolan idag och efter några timma gick jag ner på stan för att träffa Denise. Vi berättade vad som hänt sen sist och jag hämtade ut mina nya skor. Skämdes så mycket på Stadium. Hon skämtade att jag skulle knacka på dörren så jag gjorde det, en kille kommer ut för att hjälpa mig och jag frågar vad han vill ha av mig. Råkar ta en screenshot när jag har mobilen riktad mot honom och tappade pennan när jag skulle skriva under. Lite senare började iallafall biofilmen vi skulle se. CATCHING FIREEEE. Äntligen. Köpte boken förra veckan och läste ut den på en kväll (en fredagskväll dessutom, det blir inte sorgligare) och sen dess har jag tjatat och frågat alla om de vill se den. De flesta kunde inte så jag hatade er alla ett tag, men sen insåg jag att jag kanske inte alls behövde se filmen dagen efter jag läst boken. Den var iallafall asbra även om det är mycket från boken som inte är med. Men tror att jag är en sån som måste läsa boken först annars skulle jag aldrig förstå vissa saker i filmen. När jag kom hem hade jag fått fler paket. Min DVD om One direction (fick två böcker igår) och min nyårsklänning. Kolla twitter om ni vill se hur jag skulle sett ut på nyår.
 
Jag med min pilbågsväska och nästaneldtröja. Ah långsökt outfit jajamen. Det är lite den jag är. Hejdå.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0