Dear darlin please excuse my writing

Hola! Nu är skolan tillbaka och jag har bara den här månaden på mig att bli klar så det gäller att ligga i. Igår var sista dagen för mig att vara lat och jag bestämde mig för att jag skulle åka till skolan varje dag den här veckan. Måndag var ju en röd dag så då stannade jag hemma, men igår tvingade jag mig upp och åkte till skolan. Gick upp i biblioteket där det var mörkt och ingen annan var där, jag antog att det var lunchstängt så jag satte mig i cafeterian där det endast satt två lärare av något slag. Inte ens cafeterialinjen var där, så jag satt på deras sida. Låtsades läsa i min bok samtidigt som jag insåg att det var lov en dag till. Åkte alltså frivilligt till skolan på lovet. Men idag var det en ny dag och inte lov längre. Åkte till skolan klockan tio och satt vid datorn och skrev i fyra timmar innan Tina och Yvonne gjorde mig sällskap. Vi satt i cafeterian och kollade runt tills det blev mörkt och dags att åka hem. Hoppas innerligt att ingen tar datorn jag hade för eftersom det är nytt system kan jag bara logga in på de äldsta datorerna, och vi har bara fyra med det systemet men av de fyra är det bara en som funkar. High standard Boland. Skjuter den som tar den datorn under Januari. Skojar inte ens.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0