fredag 17 januari

Alltså jag vet att helgen typ är över men tänkte bara berätta lite om min fredag. Först var jag i skolan och pluggade gärnet ett tag. Satt kvar extra länge för att jag hade en snyggdag och några lamm satt bredvid mig. Har för mycket fritid. Senare på kvällen mötte jag upp Tina och Yvonne och vi hängde på interpool. Träffade så himla mycket människor jag inte träffat på länge och hade det mycket trevligt. När jag skulle fråga bertendern om ett nytt ljus (det kändes viktigt då) kom en kille från skolan fram och pratade med mig. Han berättade att någon hade berättat för honom om att jag gillade lamm och kallade mig lammjägare och visste om någon kille jag gillade förut (vet fortfarande inte vem??) och jag anklagade Amanda direkt men tydligen hade personen berättat saker om henne också. Sen gick han och jag fick ett ljus. Innan vi sen begav oss hem konfronterade jag killen från skolan för att försöka få reda på mer. Fick en hel del ledtrådar men har tydligen glömt bort hälften av alla som gick i min klass. Vi kom fram till att det mesta skvallerbyttan sagt var skitsnack. Allt förutom lammen. Vi avslutade kvällen på Max där vi träffade nya kompisar i kön. Dem kvällen lärde jag mig att det finns något som heter SLU där någon som liknar mig går. Råkade även spotta Yvonne i munnen. Det var kul.
 
Det här var jag innan vi gick ut. Coolt med webkamera tyckte jag. Lite tråkig omväxling liksom. Typ. Hehe.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0