grabbarna och amanda

Mådde så himla dåligt igår men körde igen ändå! Johan fyllde år i fredags så vi skulle ut och fira honom lite. Vi började på Galejan aka Göteborgs nation. Jättetrevlig personal och ganska billigt, så det skadade ju inte. Efter några timmar begav vi oss till Interpool och träffade fler trevliga människor. Insåg efter ett tag att jag var den enda singeltjejen men alltså man klagar ju inte direkt om jag säger så. Planerade att ta det lugnt eftersom jag inte har så mycket pengar och var ute dagen innan men blev bjuden på flera shots och grejer så man tackar ju inte nej. När jag kom hem var det tydligen bara jag som skulle sova här och jag är riktigt dålig på att sova helt ensam så jag tände alla lampor i huset och sjöng låtar för att somna. Hade iallafall en jättekul kväll som var över förväntan! Tror att det är bra att jag är ute så mycket nu i Januari med tanke på att Melodifestivalen börjar nästa vecka och det tänker jag absolut inte missa.
 
Tog tydligen en bild inne på toaletten. Ser jätteexalterad ut. "Jippie jag klarade av att kissa själv" typ.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0