Stumbling in the street

Hade en så himla bra nyårsafton igår! Började kvällen med middag hos Amanda. Var lite av ett femte hjul men det gjorde faktiskt inget, hade jättekul ändå! När klockan närmade sig tolv åkte vi plus Sofie och Tina till slottet och kollade på fyrverkerierna. Vi skålade och kramades och hade det bra. Gary's var det enda utestället som var öppet så vi hängde där. Efter ett tag kom Yvonne som äntligen är hemkommen (har velat säga det till hela världen i flera veckor men det var en hemlis, skönt att inte behöva hålla det inne längre haha). Alex och Tina bjöd alla på shots och när de stängde hängde jag och Tina med några till Baren baren tills de också stängde. Var hemma klockan fyra och somnade direkt. Tack alla fina vänner, tack snygg kille vars namn jag inte kommer ihåg, tack Bolandelev som jag inte känner men typ alltid pratar med, tack SKPB (egentligen inte tack) och tack kille som sa att jag hängde med töntiga människor fast jag inte gjorde det. TACK 2013. Har kvar kameran hemma hos Amanda så kanske lägger upp fler bilder senare.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0