Släng händerna i taket

Igår tvingade jag med mig Tina till Skansen för att kolla på allsången. Jag kom såklart för The Fooo men fick för några dagar sen reda på att IJustWantToBeCool skulle göra sitt första liveframträdande då och det vill man ju inte missa! Det var dövarmt och bänkarna hade bytts ut mot obekväma stolar men annars var det en bra dag. Ett tag hade vi en asjobbig gubbe bredvid oss som berättade varje gång det fläktade, undrade när Elisas skulle komma, frågade andra om han fick smaka deras grejer och mycket annat jobbigt. Under genrepet gick Petra förbi vår rad och jag fick sjunga "Varje gång jag ser dig" med henne i mikofonen. Vet inte om jag var världelös eftersom det inte hände under sändningen. Då fick jag däremot en hostattack som jag inte haft på hela dagen och just precis under Jon Henriks framträdande. Hoppas ingen filmade mig då för det såg ut som att jag skulle både spy och gråta. The Fooo var som vanligt skitbra live men deras fans måste verkligen chilla och sluta vara så själviska. Folk med sittplatser ska sitta och de hade haft hela dagen på sig att se framtädandet. De bredvid oss lämnade sin skylt och jag tyckte den var rätt fyndig så den fick följa med mig hela vägen hem. I väntan på tåget tog vi en öl med frysväskor och fula solbrännor. Det är typ ett mirakel att vi kom in.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0