gym < öl

Igår var det dags för mig och Tina att bege oss till gymmet igen. När jag kom var Tina redan där och berättade hur ogärna hon ville träna. Jag sa att vi skulle göra det ändå men när jag skulle checka in insåg jag att jag glömt gymkortet. Det var inte svårt för Tina att övertala mig till en öl istället. Så med träningskläder gick vi till det vanliga stället för lite onsdagsöl. Mitt legitimation gick ut i måndags men vi tänkte prova ändå, problemet var bara att jag även hade glömt det hemma. Bartendern kände som tur var igen oss från senaste gången vi var där. Han påpekade att vi dock drack alkoholfritt då men eftersom vi kom in var vi antagligen över 18. Efter någon öl kom ägaren förbi och bjöd oss på klubba och popcorn dessutom. Det blev alltså en rolig kväll trots att träningen inte blev av. Ibland måste man vara ung och dum.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0