hooked on a feeling

För cirka två veckor sen var jag iväg till Nyköping och gjorde en antagningsintervju för en skola. Träffade många nya människor och hade i allmänt en jättetrevlig dag. Vi gjorde lära-känna-varandra-övningar, ett grupprojekt och en personlig intervju. Vår grupp planerade en välgörenhets"dag" till organisationen Plan för - och med barn med en fin låt i slutet som vi sen presenterade för resten. Hela dagen kändes jättebra och man tänkte inte alls på att personerna som var där faktiskt var konkurrens. Vi var 53 personer. Det var två antagningsdagar, Cirka 180 hade sökt varav cirka 140 var behöriga. 37 platser. Idag kom antagningsbeskedet. Jag är reserv. Har väntat i två veckor på ett "ja" eller "nej" och nu ska jag vänta ytterligare tv¨å veckor?? Vissa dagar har jag varit övertygad att jag ska komma in och andra inte lika mycket. Inatt drömde jag att jag kom in och därför var jag helt säker på att jag inte skulle göra det. Det känns ganska lugnande att vara reserv då trots att jag är 55% säker på att jag inte kommer in. Eller iallafall reserv nummer 55.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0