pretty little boys

Det har tagit mig nästan två månader att kolla på alla säsonger av PLL och allt jag undrar är hur kunde det ta så lång tid?? Liksom en säsong är cirka 24 timmar vilket är ett dygn vilket är ganska lite tid så egentligen borde jag blivit klar på en vecka. Men tydligen har jag haft bättre saker för mig och nu är jag äntligen ikapp. Är lite ledsen över det eftersom jag älskade att sträckkolla på den (samma sak gäller med Teen wolf, ett avsnitt i veckan räcker inte) men nu kan jag samtidigt hänga med i snacket. I början av serien skrev jag en lista på de fyra snyggate killarna och de alla har lyckats hålla sig levande. Jag vet att alla gillar att läsa om snygga killar så nu kör vi världens bästa lista. De fyra snyggaste killarna i PLL. Kanske varning för spoilers jag vet inte. Annars kan ni bara kolla på bilderna och njuta av deras skönhet.
 
Wren. Alltså från första sekunden dog jag. De ögonen och den DIAlekten?? Jesus. Har tyckt så synd om honom när han flörtat med nästan alla tjejer men ingen vill ha honom om det inte handlar om att få tag på olagliga saker. Börjar tro att han är ond men han är ju så gullig och snygg så jag vill inte tänka på det. Han är ju inte med så mycket men hoppas att han dyker upp igen fast med goda handlingar så han fortsätter vara snygg. Tror dock somsagt att han är lite elak.
 
 
Mike. Ååh gulle. Han är ju så söt trots att han är lite kaxig men han är ju bara ett barn så det får han vara. I vissa säsonger har jag varit arg på honom men nu när han är kär är han så gullig och jag vill bara krama honom för han är så gullig. Tycker dock inte att han gör så mycket i serien förutom är gullig och snygg och så men klagar inte direkt.
 
 
Ezra. Visste hela tiden attt han skulle visa sig vara en idiot men det är han väl inte egentligen?? Han är bara världens tönt som orkar lägga ner tid på det där. Förstår inte hur han kan passa i våde kostym och lärarkläder och en ful jävla keps men det gör han. Ibland är han lite jobbig men oftast är allt han säger smart och sexigt och så är han ju så snygg. Minus dock att det ser asäckligt ut när han och Aria kysser varandra. Brukar alltid kolla bort. Annars är han perfekt.
 
 
Noel. Han är ju också du i huvudet men verkar vara snäll?? Blir lite äcklad när han är så kaxig men det var under en säsong han var asgullig och nu verkar han ju vara vettig igen. Tror att han behandlar andra som de behandlar honom och det är väl vackert och djupt. Är sugen på att få reda på vad han har för hemligheter de snackade om förut.
 
 
Andra snygga som är snygga oftast men ganska fula ibland: Toby, Caleb, Jason, Lucas, Jake, Wesley och Gabriel.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0