there's no end in sight

Igår var det exakt ett år sen jag tog studenten. Det betydde spontan utgång med tjejerna och Alex. Egentligen var ingen taggad men på något sätt fick jag med mig alla och det blev en trevlig kväll som började på Williams och slutade på Baren baren (tänkte förkorta det som BB men det kändes inte helt rätt). Kanske inte lika classy som studenten men nästan. Ett år har vi överlevt utan Bolaskola och ändå har vi hållit ihop. Är så glad att jag träffade dem och att även om vi inte umgicks så mycket i skolan och inte längre träffas varje dag så finns de alltid där. Planerade att skriva ett roligt inlägg men nu blev det mest djupt. Idag är det nationaldagen och jag ska på examensfirande! Hoppas ni har en bra dag!
 
Hahaha här ser det inte ut som att vi gillar varandra men det gör vi. Oftast iallafall. Typ varannan vecka.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0