valkompassen

Några veckor efter alla andra gjorde även jag valkommpassgrejen. Jag vet ju vilken sida jag står på politiskt men kan inte riktigt förklara varför eftersom jag inte är så insatt. Tänkte att jag skulle göra testet för att se om det var för att jag höll med eller om jag egentligen står på den andra sidan och bara följer med strömmen. Blev noll procent smartare av det här. Man ser verkligen hur förvirrad jag är men ändå tycker jag det stämmer in rätt bra med mina åsikter. Blev inte mycket smartare av det här, vet vad jag ska rösta på i höst men har ingen aning om vad det blir nästa vecka. Får nog läsa på innan jag går in i vallokalen. Rätt partier ligger iallafall längst ner kan jag säga garanterat. Iallafall de två sista.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0