You know I will rise like a phoenix

Herregud vilken helg det varit. Har spenderat både fredagen och lördagen i stugan med Tina och Yvonne. I fredags åt vi tacos där md Nadeem och kollade på Let's dance. Stort grattis till BWbabe som tog hem allt, kanske skickade iväg en röst eller två. Kan kolla på när den pojken dansar resten av mitt liv. Efteråt gick vi tjejer till Williams för att "ta en öl" men blev bjudna på båda drinkar och ölkannor av olika snubbar. Jag somnade med kläderna på och skämdes resten av dagen tills det var dags att åka tillbaka till stugan. Då var det dags för Eurovision och jag var mer taggad än någonsin. Jag var en minoritet som gillade alla låtar de andra hatade men fick mina paxningar ifred. Lägger upp lite bilder på vad jag, Tina, Yvve och Jossan hade att säga under vissa bidrag. Ber om ursäkt över handstilen men det är svårt att anteckna, twittra, lyssna, kolla och prata samtidigt. Kan inte ens förklara hur nöjd jag är med vinsten, det fanns ingen mer självklar vinnare. Om ni följer mig på twitter vet ni kanske även att jag tycker att Conchita är den snyggaste människan jag någonsin skådat. Det är liksom allt i ett och så jääävla snygg helt enkelt. Andra pojkvänner var: Vitryssland, Schweiz, Danmark, Grekland, Finland, Ungern och Armenien. Är även så himla stolt över Sverige och Sanna, brons förfan!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0