20

Hej hallå från en nybliven 20-åring! Gårdagen var hur bra som helst och spenderades med familjen. Mamma väckte mig med sång och presenter på morgonen och efter frukosten åkte vi till Stenhagen. Hon hämtade ut en tårta på Ica maxi medan jag gjorde debut på Systembolaget. Vandrade runt där inne i 20 minuter och plockade på mig av det mesta. Tror det kommer kännas konstigare när mina kompisar ska köpa och jag inte behöver gå runt och låtsas kolla i affärer, haha. Under dagen var det kalasfika med några gäster. Fick mer presenter och tårtan var så god att jag ville gråta. På kvällen åt jag och mamma ute på Tzatziki (asgott det med) och dagen avslutades med en ljuspromenad genom stan. Min favorit var på Martin Luthers plan, rekomenderar alla att kolla på den! Sov sen som en stock och senare idag kommer mina favorittjejer hit för att fira mig ännu mer. Tack för alla gratulationer och all upppvaktning! Nu är jag väl vuxen på riktigt.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0