paradise hotel 42

Trots att det här avsnittet var så himla förutsägbart måste jag skriva av mig. Först varför vill alla ha ut Smail???????? Han är världens babe och sötis ju. Sen var Saga iallafall bäst i världen som skickade ut Robibin istället. Alla var glada hejhopp förutom Calle SEN ska alla som inte behövt para sig ha en ny parcermoni där gamen kommer och som alla redan visste var det Eric. Precis då förstod jag vad som skulle hända. Hade råkat läsa så mycket om just denna stund och ille ta tillbaka allt snällt jag sagt om Eric. Jag fattade ju själv att han inte skulle skicka ut Kian och att han ville stå med Michelle men ändåååå jag gråter. Fina älskade Kristian. Min bebis från dag ett. När alla tvivlade och tyckte du var äcklig och jobbig fanns jag där för dig. Förstår själv att han kanske inte kommer tillbaka eftersom det är så lite tid kvar nu men hoppas Calle och Kian drar dit pepparn växer sen är jag glad. Kristianbabe kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag är lite glad över att jag läste spoilern annars hade jag antagligen hoppat från balkongen. Nu: Studio paradise som ett avslut. 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0