It's enough to drive you crazy if you let it

Som ni kanske förstått jag mitt liv inte varit på topp de senaste veckorna och jag har gått från att jobba varje dag i september till en gång i oktober då de i princip tvingade mig. Igårmorse ringde det igen men jag valde att inte svara eftersom jag inte skrivit upp mig. Bestämde mig att kolla upp numret ändå och tack gud för det eftersom det var en förskola som ringde direkt till mig. Jag ringde upp och har jobbat både igår och idag. Känner att livsglädjen börjar komma tillbaka efter det. Ungarna är så himla söta och de behandlar mig så bra. Igår pratade jag med en om hår och hon sa att min lugg var perfekt och att hon också ville ha lockigt hår. Idag pratade vi lite igen oh hon frågade varför min mage ser ut som den gör. Antog att hon skulle säga att den var stor eller att jag såg gravid ut som jag får höra på alla andra förskolor så jag svarade att den bara gjorde det varpå hon sa "men den är ju så smaaaaal!" Då kändes det helt okej att jobba hela dagen utan kaffe. Imorn ska jag däremot vara hemma och ta tag i saker jag inte orkar med och undvikit de senaste veckorna.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0