I got freedom, brother

Igår var det fredag och efter att ha fått reda på att jag har ännu en omtenta att göra ville jag ha annat att tänka på. Efter skolan åkte jag he till Yvve och åt vegetarisk köttaco. Klockan sju satt vi längst fram i Regina för att kolla på GUC/Bolandmusikalen! Den var så himla bra och de som skådespelade är så små men så duktiga!! Alltså älskar musikaler och det hade varit drömmen att kunna sjunga/dansa/agera så man får vara med i en igen. Vi skrattade och Yvonne grät och träffade på gamla boländare så det var himla trevligt! Sen skadade det ju inte över att mitt gamla musiklamm var med så man fick något extra att kolla på. Och PS Yvonne blev tafsad på av en av huvudrollerna.
 
 
Efteråt var vi så uppe i varv att vi ville ha öl. Vi började på GH där Tina och Amanda gjorde oss sällskap efter ett tag. Vid midnatt begav vi oss till Gotlands (jag vet vad i tänker och har inget att säga till mitt försvar) där vi dansade till konstiga låtar i en kllare men hade så himla kul. Tog några bilder på oss på toan och den nedan är den enda jag blev ok på och eftersom de ändå inte läser min blogg spelar det ingen roll. OBS detta är ett vänskapstest egentligen så ni vet. Blev bjuden på vin av en snubbe på bussen hem men är feg och lame så tacka nej och somnade med katten på magen.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0