Vi tar tag i våra liv imorgon när vi vaknar

Förra helgen var det ju Båtveckan i Öregrund och jag åkte hem till pappa så vi hade nära till centrum. Jag, Amanda och Lotta var ute på torsdagen och kollade på Norlie och KKV, på fredagen gick vi bara runt på torget och sista kvällen körde vi all in. Redan i kön började jag och Tina bråka med några 96:or och ungefär så fortsatte kvällen. Utanför tältet träffade vi några 97:or som trodde att vi var 16 och ville se legitimation när vi sa att vi kunde köpa ut på systemet, haha! Åkte även karusell varje kväll men på fredagen hade vi inte råd så vi gick runt och frågade efter pengar på stan och tillslsut fick vi 40 kronor av två killar. De trodde inte heller att vi var över 20 och ljög om sin ålder. Det roliga var att när de sa att de var 96:or blev jag intresserad men när de sen sa 93:or blev de mindre snygga men Tina och Amanda blev intresserade, haha! De dissade oss för yngre tjejer men vi var inte ledsna över det. Där har ni ett rörigt inlägg om båtveckan men helt ärligt var det en rörig kväll och jag minns inte allt. Tog iallafall två bilder på söndagen ni kan få se! 
 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fint

2015-08-14 @ 14:18:37
URL: http://ghgumman.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0