Recentior

Igår var jag, Amanda och Minna inbjudna till Upsala universitet tillsammans med alla andra nya studenter. Jag har ju kommit in på några kurser och trots att de var i princip längst ner på min ansökan tänker jag ge båda en chans. Jag hade planerat att vara på universitet i någon timme sen fortsätta med mitt liv men vi gick runt och tog broschyrer, gick med i föreningar och tävlade om biobiljetter tills det var dags att gå in i aulan. Kvart över två åkte vi med på en guidad busstur genom Uppsala och kollade på studentområderna. Trots att vi sett allt var det rätt intressant faktiskt. På eftermiddagen hade vi möjlighet att gå på nation så vi tog några öl på Östgöta till klockan sju. Vet fortfarande inte vilken nation jag ska gå med i, såååå jobbigt. If I was a rich girl skulle jag gå med i alla nationer. Fick förresten kondomer av både Värmlands och i Centernpartiets matlåda och sen hälsade en kille genom att ta mig på rumpan. #livetsomstudent. Skoja. Kanske.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0