Skjut mig här och nu för nu kan jag dö

Ja men gott nytt år då! 2015 kunde inte ha en bättre start. Jag, Amanda och Tina åkte till Stockholm förra året och checkade in på hotell under dagen. Planen var att vi skulle ha ett dubbelrum plus ett enkelrum men de hade ställt in en extrasäng i vårat rum så vi behövde bara ett rum och därför blev det hälften så dyrt som vi trott. På kvällen åt vi middag på Jensen's Bøfhus och jesus vad gott och bra det var där. Bortsett från att Amanda halkade men det var bara kul. Runt tio tog vi tunnelbanan till Medis och Debaser. Tydligen hade både jag och Tina varit där tidigare så det var kul. Vi började med en varsin drink innan Thomas Stenström intog scenen. Helt plötsligt slog sen klockan tolv, Thomas sjöng "slå mig hårt i asiktet" och vi dansade i ballongregn. Hade blivit erbjuden en nyårskyss av en snubbe men avstod och kramades med bruttorna istället (nyårslöfte: hångla inte med folk för att du tycker synd om dem). Bästa tolvslaget någonsin utan tvekan. Timmarna efter spenderade vi mest i fotobåset och ibland på dansgolvet där det spelades 90-talsmusik. Vi hittade även blinkande ballonger och lysrör som följde med tillbaka hotellrummet. Första dagen på 2015 åt vi lunch/middag på Pizzahut och spenderade resten av kvällen på rummet med filmer och chips. Eftersom vår toalett hade gått sönder kvällen innan fick vi ett extra rum så vi slapp sova i den hårda extrasängen och fick dessutom filmerna vi såg gratis som kompensation. Hittills har 2015 alltså varit skitbra och förhoppningsvis fortsätter det i samma spår.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0