Göteborg 22/6-25/6

I måndags for jag och Denise till Göteborg. Här sitter vi på tåget och är coola. 
 
 

Framme!!!!!
 
 

Efter mycket hjälp kom vi till hotellet som låg i Backadal och var rosa. 
 
 

Dagen efter var det konsertdags!! Här är en taggad Denise.
 
 
 
Snart dääääääär!
 
 
 
Efter många timmars köande ville vi äta. Och stå i mer kö.
 
 
 
Här var jag mätt och hade shoppat 1D-prylar och livet var kul! Tills jag stod längst fram i toakön och alla började springa så jag hann inte kissa sen stod vi fett länge ändå??
 
 
 
Men tillslut kom vi in och blåste upp ballonger!!
 
 
 
THE FOOOOOO lika duktiga som vanligt!!
 
 

SEN dog jag på riktigt, dels pga vätskebrist och ont i fötterna, men också pga McBusted!!! Alltså älskade McFly över hela mitt hjärta för cirka tio år se så detta var ett stort moment för mig. 
 
 
 
Tillslut var det dags för huvudakten, fjärde gången jag ser dessa guldpojkar live och jag måste ändå säg att det här var 100% den bästa konserten jag sett med dem. De är så JÄVLA bra och roliga och herregud. Vill även säga att de kändes gladare och mer som en grupp utan Zayn, sorgligt men sant. Fick Harrys vatten på mig och alla hade SÅ roliga skyltar. 
 
 
 
Efter konserten dog vi av hunger så vi gick tillbaka till Max och köpte mat som vi åt på rummet. 
 


Dagen efter försov vi oss och missade frukosten så det blev brunch på stan!
 


Här kommer lite turistbilder!!
 
 
 
Vi åkte Spårvagn till Slottsskogen!! (Kan inte vända bilden vi satt inte sådär)
 
 
 
När vi kom tillbaka var klockan sex och vi panikshoppade. I en butik pratade vi med kassörskan om konserten och hon spelade bara One direction! Det var kul. 
 
 
 
På kvällen ville vi ut men alla ställen låg långt bort och bussen gick tidigt så vi gick till baren i hotellet! (varför är vi felvända igen???)
 
 

När vi kom tillbaka till rummet lyssnade vi på Håkan, läste GP och packade.
 
 
 
Dagen efter åkte vi hem, så himla sorgligt. Trivdes verkligen där och vill komma tillbaka snarast!
 
 

Den här bilden får avsluta inlägget. Tack Ullevi, Götebog och One direction för dessa dagar!!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0