vårbal

I lördags var jag på min första vårbal någonsin! Planen var att vi alla skulle till Östgötas men biljetterna tog slut så fort så jag, Tina och Yvonne kirrade biljetter till V-dala istället. Trots att vi inte skulle till samma samlades vi hos Amanda på dagen och fixade oss ihop. På några timmar förvandlades vi till världens vackraste prinsessor eller det var iallafall så jag kände mig! Kjolen sydde mamma och tröjan var från Asos. Vid klockan fem skildes vi åt och gjorde entré på nationen. Maten var supergod och underhållningen jättebra! Hade Yvonne bredvid mig och Tina mittemot vilket var väldigt skönt. Efter middagen var det dags för styrdans. Yvonne dansade med tre olika karlar och Tina blev indragen när hon skulle kissa, haha! Själv dansade jag bara med både Tina och Yvonne men det dög gott och väl till mig, har så kul med dem! När styrdansen var över rockade vi vanliga dansgolvet där de spelade så himla bra musik att jag ville gråta. Efter klockan tre tog vi varsin taxi hem, min chaufför envisades med att öppna dörren åt mig och hjälpa mig med väskorna. När jag sen klev in i hissen tog prinsesslivet slut och jag återgick till att rensa kattlådor. Nåja, vad är en bal på nationen?
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0