it feels like coming home

Tänkte catcha upp lite här då jag fått helt nya bästisar sen jag skrev sist!! Med dessa bästisar har jag dels varit på Le parc och dansat loss till bra musik, varit på forsfestivalen två gånger, ramlat med cykeln och fått bästa hjälpen och tillsist firat Valborg med! Jag och Tina hängde i Ekonomikum där jag fick såret skrubbat med en tandborste och vi träffade många roliga gamla vänner! När Erik slutade jobba gick vi dit sen åkte vi till hans föräldrar där vi grillade och pratade om allt möjligt tills Kevin slutade och vi åkte dit. Efter ett tag kom Yvonne och någonstans då blev det för mycket för mycket för mig så jag la mig i soffan och gick sen in på toaletten för att kräkas lite. Alla var supergulliga och ringde taxi till mig och såg till att jag fick med mig allt hem. Precis när jag gick kom Amanda så missade tyvärr henne och ännu en helkväll på Parcis. Känner dock på mig att det inte var den sista dansbandsdansen på långa vägar! Är så taggad på sommar nu. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0